الگوی شما در زندگیتان کیست؟
✯✯just me & you✯✯
الگوی شما در زندگیتان کیست؟


الگوی شما در زندگیتان کیست؟

بدون نگاه کردن به جوابها این تست را انجام دهید

۱- یک عدد از ۱ تا ۹ انتخاب کنید.

۲- آنرا در عدد ۳ ضرب کنید.

۳- حاصل را بعلاوه ۳ کنید.

۴- دوباره حاصل را در ۳ ضرب کنید.

۵- یک عدد ۲ یا ۳ رقمی بدست آورده اید


۶- ارقام عدد خود را با هم جمع کنید (مثلا اگر  عددتان ۱۸ است ۱ را با ۸ جمع کنید)

 

۷. حالا به پایین صفحه نگاه کنید..........

 

حالا با توجه به عدد بدست آمده و لیست زیر ببینید الگوی شما در زندگیتان کیست؟


۱.  انیشتین

۲. سقراط

۳. بوعلی سینا

۴. افلاطون

۵. گالیله

۶. خیام

۷. خواجه عبدالله انصاری

۸. ملاصدرا

۹. مهسا  (نويسنده اين وبلاگ)

۱۰. فردوسی

 

اینقدر عددهای متفاوت رو هی امتحان نکن.... باهاش کنار بیا عزیزم... من الگوی زندگی تو هستم

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

shayan-M2W
ساعت22:52---1 ارديبهشت 1390
سلام مهسا خانم
این مطلب خیلی تکراریه تازه هر عددی هم که بذاریم عدد 9 به دست میاد
ولی خداییش فکر خوبی کردی اینو تو وبلاگت انداختی همه رو خر کردی (البته به غیر از من)
امیدوارم در زندگیت هم موفق باشی
راستی به من هم سر بزن خوشحال میشم در ضمن نظر هم بذار
وبم مطلب زیاد نداره آخه نو سازه
شما اگه دوست داشتین عضو وبلاگم بشین تو وبلاگ طریقه ی عضو شدن رو توضیح داده
زود بیا منتظرم


shayan-M2W
ساعت22:52---1 ارديبهشت 1390
سلام مهسا خانم
این مطلب خیلی تکراریه تازه هر عددی هم که بذاریم عدد 9 به دست میاد
ولی خداییش فکر خوبی کردی اینو تو وبلاگت انداختی همه رو خر کردی (البته به غیر از من)
امیدوارم در زندگیت هم موفق باشی
راستی به من هم سر بزن خوشحال میشم در ضمن نظر هم بذار
وبم مطلب زیاد نداره آخه نو سازه
شما اگه دوست داشتین عضو وبلاگم بشین تو وبلاگ طریقه ی عضو شدن رو توضیح داده
زود بیا منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 1:16 | mahsa | |